עץ הזית – גיזום וכריתת עצים

    כריתת עץ בשטח פרטי

    אנשים הרבה פעמים טועים שחושבים שאם הם רצו לכרות עץ שנמצא בשטח הפרטי שלהם, הם יוכלו לעשות זאת בלי שום בעיה. עם זאת, בפועל זה לא כך, חשוב להיות מודעים לעובדה הזאת. עוד לפני שנדבר על הסיבות שיכולות להוביל לפעולה כמו כריתת עץ בשטח פרטי, חשוב להבין: גם כאשר הכריתה של העץ היא בשטח שלכם, אתם צריכים אישור. כריתה של עץ שנעשתה ללא אישור הרלוונטי היא עבירה פלילית על החוק, כמובן שאין שום סיבה להסתבך עם עבירה שכזו.

    כריתת עץ בשטח פרטי – מתי זה אפשרי?

    זה נשמע לכם מוכר וגם אתם רוצים להתקדם ולראות האם ניתן יהיה לבצע אצלכם כריתת עץ? פנו עוד היום אל המומחים של חברת עץ הזית, כי הם יוכלו לעזור לכם, לתת לכם ייעוץ וגם לבצע את הכריתה במידה ואכן תקבלו את האישור הרלוונטי.

    יכולות להיות סיבות מגוונות לבקשה של כריתת עץ בשטח פרטי. שיקולים בטיחותיים הם לרוב הסיבה החשובה ביותר, ובדרך כלל במצב כזה גם נקבל אישור לבקשה שנגיש. במקרים כאלה מדובר על אופציות שונות. למשל: עץ יבש, שכן עץ יבש נוטה להישבר ולגרום נזק רב לרכוש ואף לנפש. כמו כן, אם מדובר על מצב שבו העץ גדל בצורה שעלולה לפגוע ביסודות הבניין או בצנרת, הרבה פעמים ניתן יהיה להגיש בקשה לכריתה. יש מצבים שבהם גם הסתרה של הנוף יכולה להיות עילה לקבלת אישור לכריתת העץ, אך אלה הם מצבים נדירים יותר. 

    כריתת עץ בצורה מקצועית

    כדי לבצע כריתת עץ בשטח פרטי יש צורך לא רק באישור מראש, אלא גם בידע. אי אפשר לבצע עבודה כזאת בצורה חובבנית, שכן צריך לבדוק את העץ, להכין את השטח, לבצע את הכריתה וגם לפנות אותו. כל הסיבות האלה מבהירות נהדר מדוע, גם במקרה שלכם אתם רוצים לבצע כריתה של עץ, לא כדאי שתעשו זאת בדרך חובבנית ולא חוקית. ההפך הוא הנכון. לכן כדאי שתדברו עם המומחים של חברת עץ הזית.

    החברה זמינה במספר: 054-8055317 ומקפידה לתת שירות נהדר ומקיף לכל לקוח שפונה אליה.

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים